Summer is coming ♥

Summer is coming ♥

środa, 16 grudnia 2015

Gdzie jest Pani Hill w Star Stable? | Jak zrobić zadanie "Kolejny Duch"? (Krok po kroku)

Hejka!


Dzisiaj miałam zadanie u burmistrza w Jodłowym Gaju. Miałam poszukać Pani Hill! Jest ona duchem żony mężczyzny , który jest duchem i aktualnie nawiedza Opuszczoną Farmę koło Moorland. Masło Maślane :) Ogółem zadanie zapowiada się całkiem normalnie. Nie wiem czemu ale jak je robię to czuje dreszcze.... Dobra ale mniejsza o to! Te zadania ma się gdzieś około połowy 15 lv.  Jak zrobić to zadanie??? Właśnie teraz wytłumaczę, ponieważ z własnego doświadczenia wiem, iż trudno znaleźć tę kobietę.Na końcu znajdziecie też mapki gdzie jest pokazane gdzie znajduje się Pani Hill i oczywiście kod. Tak jak zawsze.   :D To do roboty :) 



Najpierw przyjmujemy zadanie od Burmistrza w Jodłowym Gaju. Jedziemy do Minki.

Stajemy do niej tyłem i ustawiamy się przy łuku, przy którym można zacząć wyścig. Jest to łuk , obok  stóg siana i ławek. 

Jedziemy prosto, aż do dwóch przeszkód. Przeskakujemy tą z lewej i jedziemy wzdłuż mostu. 

Zatrzymujemy się przy końcu mostu i wjeżdżamy na pagórek stojący przed nami.

Jedziemy prosto i tam właśnie znajduje się P. Hill.

A tutaj jeszcze mapka większa i mapka mała ;)

A tutaj kod :)

x = 328, y = 196


Mam nadzieję, że pomogłam.  :) 

Papa 





26 komentarzy:

  1. Bardzo Ci9 dziękuję, pomogłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi pomogłaś, dziękuję!:)<3

    OdpowiedzUsuń
  3. jednymi słowy jest koło wielkiego mostu na torze minki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Pomogłaś :D Bo tak to bym łaziła po całym JG ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jako Amazingwiki tylko jako na moim koncie ale pewnie cie to nie obhodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ten poradnik. Myślałam,że rozwalę komputer, kiedy robiłam to zadanie po raz piąty

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki miałam mega problem z jej odnalezieniem dzięki tobie ją znalazła 😘 wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogłam jej znaleźć, wielkie dzięki. Super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie a wiecie gdzie ona jest po tej aktualizacji Jodłowego Gaju?

    OdpowiedzUsuń