Summer is coming ♥

Summer is coming ♥

środa, 11 listopada 2015

Dostawa do Elizabeth | Jak zrobić zadanie "Dostawa do Elizabeth?

Hejka

Dzisiaj miałam zadanie "Dostawa do Elizabeth". Miałam jechać poszukać jabłka w Jabłkowym Sadzie. Nie wiedziałam gdzie to jest, lecz moja przyjaciółka mnie zaprowadziła. A teraz ja wam powiem, pokaże i wytłumaczę gdzie to jest.

Najpierw wyjeżdżamy z Jodłowego Gaju i jedziemy
cały czas główną drogą. Dojeżdżamy do skrzyżowania Drogi do Jodłowego Gaju i Szlaku Ognia.



Skręcamy w lewo i jedziemy cały czas tą drogą.
Dojeżdżamy do drzew z jabłkami.


Wjeżdżamy w ten sad i jedziemy szukać złotego jabłka.
Powinno być na chyba szóstym drzewie. 


I wracamy do Elizabeth.

A tutaj kod: 

X: 269, Y: 225


I zdjęcie mapy:





Dziękuje za uwagę! :)

Koniowego dzionka :)







3 komentarze:

  1. Dzięki ! Pomogłaś mi w tym zadaniu ! :D ! Jestem na serwerze Emerald Forest i nazywam się Alina Fogbear :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi. :D Na pewno zaproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję^^.Znalazłam.

    OdpowiedzUsuń