Summer is coming ♥

Summer is coming ♥

środa, 23 marca 2016

Wielkanocne jajka | Gdzie są wielkanocne złote jajka w sso? Dokładne miejsca.

Hejka!

Czytaliście już nowe aktualizacje? Jak nie to teraz musicie to zrobić :D

Już? Okey.

Jak pewnie z tytułu widzicie... podam wam dzisiaj |DOKŁADNE| miejsca gdzie znajdują się jajka wielkanocne!

Nie jest pewne, że będziecie mieć jajka tam gdzie ja, ale przynajmniej będziecie wiedzieć gdzie szukać. Okey. To do roboty.

PS Oczywiście mapka mała  będzie podana :D

Najpierw zapoznajmy się z zasadami :D
Jedziemy do Felixa ( Miasteczko Srebrnej Polany) i on nam tłumaczy mniej więcej to:





Okey, ale co dalej?
Otóż pozwólcie , że pokieruje was w stronę Północnej Przełęczy.
Tam koło Pana Backeta powinno być jajko. 
Nie spodziewałam się takiej wielkości xD




Dobrze ale co dalej?
Otóż kierujemy się do Doliny Złotych Wzgórz. (Jeśli nie posiadasz to pomiń dwa jajka)

Tam, tam, tam :D
Kolejne jajko, można powiedzieć, że po całym Jorvik chodziły KURY OLBRZYMY!!
Osz ty śmieszku Lana.... :D


Czy ktoś tu powiedział " Kolejne w Zachodnim Przylądku!"? A no tak! To byłam ja :D
Kierujmy się tam i ..... momencik a cóż to? 




Czy KURA OLBRZYM odwiedziła Fort Pinta?  Oj wydaje mi się , że tak. Ten kurczaczek musi lubić wodę :D





Na Wzgórzu Nilmera  także jest. Gdzieś koło opuszczonej farmy, niestety zapomniałam zrobić screena i za szybko je otworzyłam :(

Natomiast w Jodłowym Gaju, KURA OLBRZYM postanowiła schować jajko!
Ale ja je znalazłam :D







 Czy mi się zdaję, czy w Kopalni Damaszek także ukryła się jajko?  Tylko aby przed twoim przyjazdem nie zamieniło się w węgiel!




Ohoho! Czy ja mam zwidy? Chyba Na farmie Unfortunate Dews ktoś był? Ale kto? A no tak! KURA OLBRZYM!! :D






A to co? Barbara pilnuje jajka? O nie musimy to sprawdzić!





A to ci! Te jajka to nie mają gdzie się chować! :D



Ohoho! Czy to jajo?






Jeszcze jajko a już latać chce.





Te jajka znalazłam.  Ale pewnie jest jeszcze więcej! Więc szukajcie!  Mam nadzieję, że pomogłam :D

BARDZO PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE! USZANUJCIE, ŻE DUŻO MI ZAJĘŁO SZUKANIE ICH! WIĘC NIE KOPIUJCIE TEGO.  

Miłych Świąt :D











4 komentarze:

  1. na pewno sama zrobiłaś nagłówek, bo już go gdieś widziałam, nie powiem gdzie >.<!
    ~Lama:
    blog-star-stable-online.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o zdjęcie na samej górze? Od razu mówię, że całe tło zrobiłam sama ( połączyłam zdjęcia, wycięłam zbędne elementy, dodałam efekty) ale edit pani i konia wzięłam z google grafika, dokładniej był to edit Ruby. Resztę natomiast zrobiłam sama. A jeżeli chodzi ci o samą nazwę bloga to tak. Wymyśliłam go sama, gdyż w grze się nazywam Lana i postanowiłam, że tak będzie się nazywał mój blog. Nie widziałam innego bloga, który by miał tą samą nazwę. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ja w Jodłowym Gaju nie mam tam tego jajka :(

    OdpowiedzUsuń